• time : 00:00
  • Date : Sun Dec 18, 2022
  • item visited : 320
  • news code : 2530
مهندس پیری شهردار محمدیه خبر داد:
پیگیری جهت احداث ایستگاه راه آهن در محمدیه

.به گزارش روابط عمومی ، در جلسه فرماندار شهرستان البرز با مدیرعامل شرکت راه آهن استان قزوین که روز سه شنبه ۲۲ آذر و با حضور بخشدار ، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر محمدیه در دفتر فرماندار برگزار شد،مهندس پیری با بیان این موضوع که  محمدیه و مهرگان با وجود جمعیت بی شمار یکی از  شهرهای پرجمعیت استان می باشد،گفت:

به جهت جلوگیری از تردد شهروندان به مرکز استان و شهرهای همجوار به جهت جابه جایی و مسافرت به اقصی نقاط مختلف شهر از طریق ناوگان راه آهن در صددیم تا با پیگیری دست اندرکاران امر و رایزنی فرماندار و بخشدار محمدیه با مدیران کشور بتوانیم با احداث ایستگاه راه آهن نوید بخش خبرهای خوبی برای شهروندان بخش محمدیه باشیم.

وی عنوان کرد:

امیدواریم با احداث ایستگاه راه آهن و با یک برنامه ریزی مناسب در همجواری محدوده های سکونتگاهی ،آن را به یک فرصت تبدیل کنیم.

شهردار محمدیه  افزود:

شورا و شهرداری محمدیه در تعریف و اجرای پروژه های عمرانی،خدماتی و رفاهی در استان پیشگام و پیشقدم بوده و در این زمینه از هیچ کوششی به جهت رفاه حال شهروندان دریغ نخواهد نمود.

مهندس پیری خاطر نشان کرد:

پیگیری حل مشکلات برخی از پروژه های نیمه کاره و بلاتکلیف در محمدیه و برگزاری جلسات متعدد با مدیران و دست اندرکاران استانی به جهت رفع مشکلات اداری و ... یکی دیگر از موضوعاتی است که اقداماتی صورت گرفته است.

غفوری فرماندار البرز نیز در این جلسه با اشاره به این موضوع که با توجه به افزایش جمعیت محمدیه و مهرگان و نیز قرار گرفتن این شهر در شاهراه ارتباطی کشور و همچنین وجود بزرگترین مسکن مهر در مهرگان نیازمند احداث ایستگاه راه‌آهن به جهت انتقال و جابه جایی هستیم که امیدواریم مدیران کشوری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر اینکه در این جلسه و بازدید بر رفع مشکلات و معضلات مسیر راه آهن در شریفیه و پیشنهاد راهکارها به جهت جلوگیری از حوادث جانی و افزایش امنیت شهروندان بحث و بررسی گردید.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0